Nytt rekord i nysningar.

Rekordet är nu 8 nysningar på raken ;O har aldrig tidigare hänt! Och min hosta, den går mig på nerverna. Jag hostar konstant dagarna igenom. Usch, kan inte skiten bara gå över. Tror det har med buset i Stockholm och göra, dvs. Volbeat konserten. Men den smällen får man väl ta! Men vad gör egentligen det. Det var ju värt det :)

En ny vändning, haha. Jag gick igenom besökslistan på helgon och hittade en person i Sandviken som var med i ett band. Frågade såklart om dom gjorde nån bra musik. Fick lite sidor att gå in på. Hittade då Nidhöggs Vrede och en helt underbar låt vid namn Heimdals toner. Inte riktigt min typ av musik, men fy så bra! Värda att lyssna på.

Imorn blir det stan med Ronjis, ska till AF och KFG för påskrifter. Sen ska hon sola och jag följer med som sällskap för att jag är snäll :) 

Den enda bra bilden från konserten i torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0