I keep my smile up with the lie.

Skulle egentligen ha åkt till Jenni idag, men så blev det inte. Hennes son blev sjuk inatt så det blev akuten för deras del. Får ta det en annan dag när martin är bättre :)

Jag var på möte hos Camilla på KFG idag och det gick väl bra, vi pratade mest om min utveckling under tiden jag varit inskriven där. Haha, det där lät ju som om jag hade varit sjuk eller nåt, men det är faktiskt bara min privata arbetsfödmeling jag varit inskriven på! Och så pratade vi om utbildning och jobb och sånt. Ja allt möjligt egentligen. Ska tillbaka den 18:e tror jag och prata lite igen. Har lite och tänka på tills dess...

Sen tog jag en tripp hem till Ronja och där stod hon med slickepotten i munnen och såg glad ut ;D vi fikade med hennes muffins och spelade guitar hero och sen kikade vi djävulen bär prada ;) myspysigt värre!

Imorn ska jag hem och tvätta och bara ta det lungt! Måste ju förbereda mig inför torsdagen!


 

    Jag & Oliver i somras & Matilda på nyår <3
    
 Saknar er otroligt mycket mina älsklingar <3
Ni är som syskon för mig!
Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0