Appetite for distruction.

Grattis brorsan! Nu har du äntligen ditt körkort! Visste att det skulle gå bra :) Var och hämtade honom i Norberg idag med Hans. Vi stannade och käkade på vägen och lillebror fick köra hem. Kändes lite mysko att åka med lillebror, men jag vänjer mig nog :) han kör ju jättebra! <3

Var hem och tvättade idag och sådär, mysigt och vara hemma i familjens hus alldeles själv. Hade min dator med mig och kollade på 183 dagar på webben som jag missade i måndags medans jag tvättade 3 maskiner :)

Sen har jag vart med Mli, blev mys i soffan och en ren besvikelse när johannes ringde och sa att han inte kunde tatuera henne imorn. Hon som var så taggad inför det, nu blir det om 2 veckor. Sen fikade vi med hennes pappa och lillebror.

Imorn kommer Jenni och hennes kompis hit på fika :) blir mys och snacka lite skit.

Sen jävlar är det Stockholm och Volbeat som gäller! Yeah, bussen går 13.50 och vi är framme 16.25. Sen blir det käk och lämna packning, sen drar vi iväg till Arenan! Kommer bli great <3 Jag och Li på Volbeat, kan det bli bättre? ;D Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0