A moment for ever.

... to remember! Volbeat i Stockholm var riktigt grymt, shit vilken feeling det var inne i fryshuset! Förbandet Accident tyckte jag väl inte riktigt om, för skrikigt i min smak, men nån låt var riktigt okey ändå. Fick rysningar när dom började med Introt från senaste plattan och när dom sen kom ut! Helt underbar känsla, det är fan kärlek till ett band det! Sen körde dom Guitar gangsters and cadillac blood följt av Back to prom, och därefter körde dom blandat från skivorna. Fick lyssna på nästan alla mina favoriter, Mary Ann's place, Maybellene I hofteholder, Gardens tale, The human instrument, Sad man's toungeI only wanna be with you, A moment forever och massa mer bra låtar! Awsome <3

Volbeat VS. AIK? Haha ja, det är likadana färger på sina halsdukar! Så passa er, det är inte bara AIK:are som springer runt med halsduk! ;D 

Jenni var här igår, jättekul och träffa henne igen! Januari senast ;O Men vi pratade en massa och vi har nog kommit på lite satyg vi ska göra ;D

Nu är det iaf helg, ska ta det lungt och så. Nästa vecka kommer viktigt beslutstänkande och det ska jag inte ägna helgen åt. Det räcker att jag tar det nästa vecka! :)

Pratat lite med Markus idag också :) ska se till att få iväg det där rackarns brevet jag klurat på i 1 ½ veckas tid.

På väg till Sthlm, i Sthlm på väg till coola fryshuset, hemgång som så bestämt stod på skylten och galna brudar efter konsert. Samt en oändligt galen lång rulltrappa vi åkte i igår på nån utav tunnelbanorna på väg till husby där vi sov ;D
    

Bilder på själva konserten kommer efter helgen då Li kommer hem med kameran! Så ni får vänta med att se godsakerna till dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0