Titel..?

Jahopp, vaknade vid 09.30 idag, men låg kvar till 10.30. Gick upp och fixade lite. Linnea ringde och ville ses så jag fixade iordning mig och åkte ner på stan, där jag vid trafikljuset vid (1an mot valbo)  tappade mitt avgas system, roligt va hörni? :D det tyckte jag! Fikade med Linnea ett bra tag, mycket att prata om, och det är alltid lika kul.

Mötte upp mamma, Liam och Linus hos min kusin Pia. Massa prat och sen blev det ett besök hos mormor. Vi åkte hem och lagade mat, och jag lekte lite med twinsen. Sen blev det fiske på det.

Nu är jag med Moggis, ska kika tv och skjutsa hem honom. Sen ska jag åka med mamma till Arlanda och hämta syster som kommer hem från Grekland :) <3

Jag har fått jobb. Ska på introduktion imorn, så får se hur det går. Jag tror det blir bra och roligt!

And, I miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0