So close no matter how far.

Jag känner mig tom på ord. Jag vet inte vad det är som händer. But, you make my day, every day, bara av att finnas till. So close no matter how far? Känner mig lite smått lycklig inombords. Det är bra. Jag mår halvt bra. Andra halvan fattas. Allt löser sig väl till slut?

Dagen - Var i valbo med mamma. Hälsade på Linnea och hon tog en fika med oss. Lite shopping på det och så handlade vi mat till mig. Moggis kom hit efter jobbet och vi lagade mat och skulle precis kolla på film, då Ronjis hojtar till i fönstret. Vi hejade och hon drog till Ragnar som satt i kolonin och väntade. Sen kom det ett mess att dom ville komma in för det var kallt ute, och självklart fick dom det. Vi kikade Rallybrudar, hihi. Dom åkte hem och jag & Moggis kollade Transporter 3.

Nu sitter jag här igen, tänkandes. Ska skicka ett sms till "T-T", sen gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt dålig uppdatering måste jag säga :)

2009-06-22 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0