Home sweet home!

Jaha, nu var man hemma igen efter jobb som securitas/safety vakt på Peace & Love! Haha, vilken kalabalik festival! Jag vill inte ens veta hur många människor jag visiterade, var dom hade varit med sina kläder och väskor osv... fyfan, snuskigt äckligt måste jag säga! Tacka vet jag handsprit! MEN jag har haft jättekul i alla fall, hade 8 timmar inne på festivalen som jag och Li var lediga under tiden vi var där.

Vi satt och lyssnade på Lars Winnerbäcks spelning igår hon och jag, fyfan vad mysigt! Mycket folk och stämmningen var helt perfekt bra och härlig! Och att det var just Li som var med gjorde det hela ännu bättre! Minnen <3

Kom hem ungefär 04.35 inatt. Jag praktiskt taget sprang i duschen på en gång, kände mig så smutsig.. usch! Sen blev det sängen och där däckade jag!

  


Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske en hur bra helg som helst darling! <3

2009-06-29 @ 00:45:37
URL: http://elinmariakarinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0