Helgen.

I fredags: var det ju student för Li! <3 Äntligen över för henne med. Jätte trevligt med mycket folk, god mat och så :) På kvällen åkte jag med Moggis till Ögga, riktigt rolig kväll må jag säga - och jag var faktiskt nykter, kan ni tänka er!

Igår: Jag och Moggis åkte hem till mig, jag skulle duscha och grejja och så åkte vi hem till Hans & co. Elin kom vid 4 också. Fika, fiske, middag stod på dagens meny! Trevligt, men jag vart väl typ grining på kvällen.. men men. Jag och Li åkte hem till henne och sov, kanske hur skönt som helst!

Idag: Vaknade hos Li, blev frukost och mys i sängen. Sen skulle hon och Elina till sin lärare och lämna blomma så jag åkte hem till mig. Insåg när jag kom hem att jag ville ut och rensa tankarna så jag gick ut på promenad i spöregnet i 1 ½ timme. Gick inte så bra med tanke-rensningen, jag blev dyngsur, men det var jävligt skönt kan jag säga! Ute och gå i regnet var jävligt energi-givande och skönt.

Så jävla mycket och tänka på, jag vet inte hur eller vad jag ska göra.. känner bara att jag vill fly in i mig själv. Kan jag? Får jag? Ingenting är som förut. Ingenting kommer någonsin att bli som förut föräns.................... ja, jag vet!

Det bästa jag hade, har jag så gott som förlorat.. Jag önskar att du, jag, vi var som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0