ÄNTLIGEN! Några problem ur mitt liv.

Mycket har hänt sen senast jag skrev. Det har varit både det ena och andra.

Midsommar spenderades med Moggis, Ögga, Tessi & co! Riktigt roligt måste jag säga, och jag blev riktigt full, men jag var inte ensam om det! Det var middag med mycket gott och så massor med dricka på det - Cider, snaps, whiskey, grogg mm. Den blandningen är inte bra! Och dagen efter blev det leftovers och film + fiske!

Liam och Linus (Storebror Rasmus barn) är här på besök i Gävle, vi hämtade dom i Forshaga (Värmland) igår! Alltid lika roligt och se dom små tvilling-trollen! Har varit på stan och busat idag och nu ikväll blev det fiske!

Känner mer och mer för varje dag som går! Lycko-rus sprider sig i kroppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0