Stuff.

Har jobbat sen i måndags, eller ja haft inroduktion. Har gått jättebra och jag trivs verkligen! Första gången riktigt bra! Jag är verkligen glad över det! Har intro imorn med 7.00-15.00. Sen jobbar jag på riktigt på söndag och det ska nog gå bra :)

Mycket som är på gång nu känner jag, men det är bra, det känns bra och jag mår bra! Det är huvudsaken!

Matilda från Blekinge (min och systers "lillasyster") är här i Gävle och hälsar på. Var och hämtade henne på tågstationen igår och så blev det myskväll för oss tre + andré. Idag var vi hem till mamma i Hillevik, det blev sol och bad innan jag åkte till jobbet.

Nu sitter jag här och väntar på att Harper's Island ska börja. Fyfan vilken bra serie! Bara massa mord och mystiska saker som händer, sånt gillar jag. Och jag sover med fönsterna öppna....... Buuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0