Senaste nytt.

Här har det hänt grejer sen sist.

Jag är i Blekinge just nu. Grisfesten var igår och det var ju toppen. Jag blev full och vi på dansgolvet ballade ur, och det hela slutade med att jag satt med pappa och petra och rökte och lyssnade ZZ Top! Lyckad kväll tyckte jag!

Och idag fyllde Tjolanta (Matilda) 14 år, så det blev kalas i Östad som slutade i fest! Lyckat och väldigt trevligt, dock inte lika livat för mig som det var igår! Och just nu sitter jag och Matilda vid varsin dator och fipplar och ska snart sova. Imorn blir det bus.


Jag saknar dig, allt är så kluvet och svårt. Tiden räcker inte till och det gör ont.
"Om jag inte tar dig nu så tar nån annan dig, bort från mig"


Och DIG får jag psyk på. Jag är så jävla trött på dig, Det tar emot hårt att säga det, men du gör mer skada än du tror med ditt beteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0