Lång dag..

Jo, för jag har jobbat hela dagen idag, dubbelpass, 06.45-21.00.. Det gick bra. Jag är jättetrött nu och kommer somna vilken minut som helst känner jag. Sovmorgon imorn i alla fall. Börjar 14.00. Sen är jag ledig på fredag. Får se vad jag hittar på för bus.

Jag bara älskar dessa ungar! De betyder så oerhört mycket, går inte att beskriva! <3 Väldigt gamla bilder på Matilda och Oliver, tror han är precis nyfödd och hon borde vara runt sju. Lots of love <3

 



Det är ett timglas som bara rinner, det finns inget att förstå. När himlen är blodröd och brinner, är det natten som tränger sig på. Jag drömmer så konstigt igen. Håll mig hårt, för jag skakar av all denna meningslöshet. Jag förstår bara det som är vårt. Jag ska lyssna och förstå. För trots all tomhet, trots det timglas som sliter i oss, ska vi hitta en väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0