I'm sorry.

Ja, jag vet inte vad jag håller på med.. Förlåt! I'm an ass, I know. Har så jävla svårt och sätta fingret på vad jag känner, hur jag känner. Jag vet inte varför, det bara är så. Jag behöver tid. Men du betyder, det gör du, tro inget annat.

Jobbade onsdags kväll, gick jättebra. Var på sommarkväll med jobbet och hade jättetrevligt. Idag var jag på jobbet mellan 10-12 och fick deligering, så nu får jag dela ut mediciner. Innebär mycket ansvar, men det klarar jag nog av.

Robert (äldsta bror) kom och hämtade mig, åkte ut till Valbo och flummade lite. Åkte till Gävle fiskeredskap och fixade hans rulle. Hämtade Rasmus (näst äldsta storebror), åkte till Ludvika en sväng på ett ärende. Rally på hemvägen med A4:an, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0