Hemma igen.

Hemma från Blekinge igen då. Sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäck, kan inte få nog av honom!

Resa blev ju en aning dryg igår bara. Tåget från Alvesta till stockholm var försenat 20 min. Och sen blev det försenat ytterligare 10 min under vägen. Vi var framme i Stockholm 20.10 och tåget till Luleå (Gävle) skulle gå 20.12, bra tajming där! ;O men jag och Jennie kom med tåget i alla fall. Bara massa norrlänningar som skulle uppåt till Luleå ;O konstigt tåg vi kom på..

Gårdagens roligaste: Jag och Jennie stod på perrongen i Alvesta och jag frågar Jennie:- Har du ditt headset med dig? Ja, svarar hon. Och då säger jag lite flummigt, Vad bra, då slipper vi prata med varandra då! Hon kollar konstigt på mig och brister ut i skratt.

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Har nyss lagat mat och pratat lite med mamma.



Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0