Hej hopp!

Bodde hos Matilda från söndag till onsdag :) lovely! Jag älskar hela familjen och deras hem, finns inte ord som kan beskriva detta.

I måndags: Jag, Matilda och Jennie blev ensamma hemma på kvällen. Vi hämtade Linnea, var och handlade, lagade lasagne och hyrde film. Det blev - The unborn och All the boys love Mandy Lane. Den förstnämnda var lite smått konstigt, men dock ganska bra. Den andra var jättebra tyckte jag och spännande.

I tisdags: Jennie och Linnea åkte hem. Jag och Matilda var lite trötta så det blev en slappdag. Vi åkte och handlade med Bodil's v70 ;D och jag fick motorstopp mitt i Olofström, pinsamt? svar ja! ;P Lite mat på det och så blev det bus med katterna - Mulle och Tigra (bilder kommer när jag kommer hem idag). Sen åkte jag och Matilda hem till min pappa och hämtade lite kläder, hälsade på min farbror (grannen) och hans tjej Sarah. Och så åkte vi hem till Matilda igen och kollade på Harry Potter och Fenixorden.

I onsdags: Sarah och Jennie hämtade oss. Och det blev målning ute i längan - brädor till nya balkongen. Riktigt roligt eftersom jag, Matilda och Jennie är så jävla bra och ett riktigt bra team ;) 3,5 timmar tog det. Fixade sallad och förberedde grillspett. Jag och Matilda åkte till hennes pappa och duschade för Sarah's varmvattenberedare är knas.. Sen blev det grillnig, mat och till slut bio som Sarah bjöd på - Harry Potter och halvblodsprinsen. Riktigt bra och värd att se på bio faktiskt.

Igår: Mer målning, den sidan som vi inte kunde måla i onsdags på brädorna, tog ca 1 timme. Robert (bror) kom och hämtade oss och så hämtade vi Tony och vi åkte till Hässleholm och köpte fiskegrejer till Stoffe (bror). Lite mat hemma hos Robert och sen skjutsade vi hem Jennie för hon skull köra med pappa. Jag följde med Stoffe och Robert till garaget där vi träffade Roberts lillebror Ricke. Blev hemmskjutsad och tvättade lite. Sen somnade jag i min fåtölj.

Idag åker jag hem. Blandade känslor.. men men jag måste hem. Ska se till att träffa Moggis så fort jag är ledig och busa lite. Sen träffa Rasmus (bror) också! ETT MÅSTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0