Välkommen till min nya blogg! updat.

Ja, nu tar vi allt från början med den här rackarns bloggen!

Igår var morsan här och stöka och klagade en massa, men allt blev bra ändå.
Fick upp min hylla som legat på golvet i snart 6 mån och lite tavlor och så :)

Och igår kväll var jag med skoogis och kika film, London to Brighton,
den var bra men dåligare än vad jag hade förväntat mig, så 3 av 5 blir betyget.

Idag har jag vart på KFG-möte, alltid lika värdelöst och tråkigt,
haha, vi gjorde intressetest och hur det slutade behöver vi inte gå in på.


Näe, nu ska jag få tag på skrutt och se om vi ska ses eller inte, Hejs!



Updat. Jag fick som sagt tag på skrutt, även kallad sveden ;P
och vi tog en fika på stan och prata en massa :)
har ju inte träffats sen srf i sommras, så det var fan på tiden ;D

Sen vart det rush hem och då stötte jag på mamma i dörrn, sen åkte jag och hämta syskon och åkte hem till mamma, där det sedan blev tacos och så :) sen fick lillebror för sig att vi skulle åka och införskaffa ny guitar hero gitarr, så han och jag åkte till siba där det inte var öppet, on off där det inte fanns nån, game fanns ingen heller, och det slutliga målet blev då maxi och där hittade vi en jävel och sen vart det hemfärd =) skoj skoj man kan ha med lillebror ;D <3




insåg hur mycket jag verkligen saknar dig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon karin ;D ! <3

2009-01-30 @ 14:22:27
URL: http://sandraskoog89.blogg.se/
Postat av: Ragnar

äntligen! ;)

2009-01-30 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0