Lördag.

Inte hänt så värst mycket idag faktiskt, morsan var hit med mina gardiner som hon fixat :)
blev jättebra och vardagsrummet ser allt lite större ut nu när jag fick ljusa gardiner =) så tack mor!

Sen tyckte ragnar att jag skulle komma och umgås med henne så självklart gjorde jag det! :)
Vi hyrde film, det blev "Solstice" och det var en kopia av dansk/svenska "midsommar"
men den var faktiskt bra, men jag visste vad som skulle hända, 3 av 5 blir betyget på den!
Sen kollade vi på "Den gröna milen" otroligt bra film tycker jag! 5 av 5 blir betyget på den!

När jag läste min Stieg Larsson bok idag så snubblade jag över ett så roligt ord som kufiskt,
och vad betyder då detta ord? Jo mina vänner - kufisk betyder alltså besynnerlig, obegriplig..
men kan också användas i synonymt sammanhang och kan då betyda konstig, underlig,
egendomlig, skum, märklig, excentrisk. Så nu har både ni och jag lärt oss något nytt! ;D



Inte mycket mer och säga idag, Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0