We like it doggystyle.

Och med det menar jag att vi gillar Bimmie som numera heter Mimmie (: jag bara älskar det lilla trollet!
 
Igår gick jag hem till Mli och hämtade bilen, mådde så jävla dåligt.
Jävla förkylning säger jag, när jag blir sjuk så är jag fan sjuk länge ;(
Sen vart det en tripp hem med jennie och andré och jag däcka i soffan ;O
Åkte till Mli runt 21 och kollade Beck, sen Strangers - bra, läskig & konstigt slut. 
Jag var fan rädd när jag skulle åka hem sen, så den får betyget 4 av 5.

Var och besiktade bilen imorse med Mli, 2 saker som ska fixas, sen så :)
Var på rusta och köpte lite saker, sen bus med Mimmie och Mli. <3
Sen åkte jag och Hans till arlanda och hämta morsan.

Nu ska jag spendera min kväll med Mli & Mimmie, Love you honey! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0