Hemmakväll med lillebror :)

Ja, igår sket jag i KFG-mötet, för jag var för trött för att gå upp, helt värdelösa möten ändå. Sen träffade jag emelie och vi gick till johannes och bokade tatueringstider, äntligen :) 19 maj blir det :) och sen vart det mat hemma hos henne, sen skulle hon på fest och då åkte jag till elin och vi hade det trevligt, längesen vi såg eftersom hon är i sthlm på praktik. Vi kikade film och pratade och så la vi oss ganska tidigt :)
och sen idag gick vi upp halv 10 och åkte till stan och shoppade lite :)

Jag åkte hem till lillebror och sen kom resten av familjen hem utom lillasyster. Jag och lillebror gjorde min lasagne som blev helt asgod! 
7 av 5 toasters, awsomly good! Nu sitter vi hemma hos mig och softar, spelar lite guitar hero och kikar tv, blir film kl 21.00 med. Sen ska vi väl inte göra så mycket mer, Det blir en lugn hemmakväll :)

           

Inge mer för idag, Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0