Tur och retur - Uppsala.

Ja hörrni, idag har det hänt en jävla massa!

Jag och mamma skjutsade lillebror till Norberg :) shit, det var 1 år och 5 månader sen jag tog mitt körkort där! Ganska kul och åka tillbaka och se allt igen. Var i Fagersta och åt på kinarestaurang vid namn Dragongate som jag och mamma åt på innan min uppkörning. Och så var vi på Pickaboo och handlade lite småsaker :) Sen åkte vi tillbaka till Norberg och tog en fika på Elsa Anderssons Kafé. Sen lämnade vi lillebror och åkte hem! Hoppas allt går bra <3

När jag kom hem så dampade telefon nätet och då åkte jag hem till Thomas (Mli's pappa) för jag visste inte vilken tid vi skulle åka till uppsala och lämna hunden. Men vi åkte runt 15.00. Lunkan och Kajke följde med istället för Tobias. Fyfan vilken resa alltså. Det var riktigt skoj faktiskt. Damp på hög nivå kan vi säga! Och jag trodde fan att bilen skulle koka över också, max är 110 grader och den stod på 95 grader ;O men bilen lugnade ner sig sen och vi kom hem utan stopp! Och vi kan efter den här resan konstatera att Lunkan tycker att systemet och metronomen skyltarna ser likadana ut? Hur det nu går ihop.

Varför heter det rusningstrafik och trafiken ändå står still? - Kajke

Nu sitter jag och Daniel och kollar Let's dance, vi kan konstatera att Laila var grymt bra, men dom andra dansade rätt slött. Sen blir det att prova den nya te sorten jag köpt :)


Norbergs Blandning, ett te som jag köpte på Elsa Anderssons Kafé :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0