Söndag.

Idag har jag faktiskt bara tagit det lungt, har legat och läst min Stieg Larsson halva dagen - Män som hatar kvinnor, första delen i trilogin om Millenium. Det är en riktigt bra bok och jag är helt fast i den! :) Jag har dock redan läst andra och tredje delen redan, Flickan som lekte med elden och Luftskottet som sprängdes. Alla böckerna är ruskigt bra och jag rekomenderar varmt denna serie!  Första filmen kommer dessutom utom ut på bio 27 februari om jag inte minns helt fel.

För övrigt var jag och handlade på maxi, hatar och springa runt där själv, inte riktigt min grej.
Sen kom daniel hit och vi tittade på "Wedding Daze" riktigt rolig film! 4 av 5 blir betyget på den!

Har märkt att det kan dyka upp en del oanade saker på facebook, som tex frågor som rör mig och mitt privatliv som folk då ska svara på, tyckte det var lite intressant, men mer behöver vi inte gå in på här!


Jag tror bestämt att det var allt för idag, Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0