Soft-söndag!

Ja, jag och lillebror vaknade runt 10.30, tog det lungt och städade lite innan mamma skulle komma hit, klockan var väl 13.40 då syster och andré kom hit, och strax efter kom mamma. Hon satte upp min handukshängare och fixade gardiner innanför mina glasdörrar till skafferiet :) blev mycket fint! Sen åkte allihopa hem.

Mli kom strax efter att alla gått och vi bestämde oss för att åka till affärn, så det var bara att gräva ut min insnöade bil och så satte vi kurs mot hemköp. Nu har vi bakat lite och färgat håret på henne och mig, nu vart det rött ;D ska hem till henne och käka nått som hennes pappa skulle fixa ihop, får se vad det blir =)

Pratade med pappa innan idag, han skulle försöka komma upp hit till 27 feb så vi kunde gå och kolla på premiären av Män som hatar kvinnor, skulle vara kul eftersom det var han som fick mig att läsa alla böckerna :) så tar vi en middag på det med så blir det nog en toppenhelg! =)
 
Ska träffa skoogis imorgon och då väntar nya äventyr ;) Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0