Sjukling.

Ja, jag börjar tydligen bli sjuker också, längesen sist.
Men när skiten väl är här så är jag sjuk länge.. blää ;(

Det blev att Mli sov här inatt :) vi kikade beck - flickan i jordkällaren, tyckte den var bra :) sen vart det death proof, jävla störd film så vi stängde av mitt i, usch ;P

Idag har jag vart hos optikern, och visst fan var det fel på linsen.. 10 grader sned var den, inte konstigt att man ser som ett ihjälslaget bi. Sen hämtade jag ronja och vi sprang upp till frösunda och lämnade mitt brev, och jag var så att säga grön, dvs jag har inte gjort nå bus som polisen känner till! Sen kom skoogis och det vart myspys som vanligt och ronja lekte pyroman i mitt kök ;D

Inge mer för idag, jag har fruktansvärt ont i min hals, det bara kliar och har sig ;( Hejs!


 


Five Finger Death Punch - Never Enough <3


Kommentarer
Postat av: daniel

krya på dig! :)

2009-02-10 @ 11:50:30
Postat av: Ronja

ska vi elda mer nån kväll? :)

2009-02-10 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0