Pappersgöra.

Igår fixade jag med alla papper som låg överallt i lägenheten, 
sorterade och delade upp dom i 08 och 09 pärmarna, duktigt ;)

Idag har jag och ronja vart och fått papper ifyllda, tvunget. Sen tog vi en sallad på wayne's och pratade lite grann :) Och så bestämde vi oss för att det skulle bli film tajm, vi hyrde house of voices och kallt byte. Kallt byte var fan riktigt läskig och jävligt bra! Sen åkte vi till Fk och lämnade papper i brevlådan och så skjutsade jag ronja till maxim och hon missa bussen, vi fick helt enkelt ta en tripp till polhem också.

Nu sitter jag här och är fortfarande sjuker och har ont överallt.. Blää.


Inge mer att tillföra bloggen idag tror jag, så Hejs!



En sån här skulle sitta fint att döva smärtan med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0