Män som hatar kvinnor.

Jo, idag vaknade jag 06.42 för att vara exakt. Gick upp och då ringde Hans och sa att han skulle komma om 20 min. Så jag satte på mig kläder och gick upp och värmde bilen och skrapade rutor. Sen åkte vi och lämnade bilen!

Pappa kom 11.45 ungefär och syster kom efter ett tag, och vi fikade hos mig. Sen fick syster ryck och ville baka medans pappa sov, så vi åkte och handlade saker till Brownies. Vi bakade och sen blev jag tvungen och åka och hämta bilrackarn som var klar. Sen åkte vi och käkade och kollade bio!

Fyfan vilken bra film alltså! Love it. Och jag älskar Lisbeth Salander, så jävla grym! Men det var bitar som fattades som fanns i boken som dom inte tog med i filmen. Men den var absolut värd att se på bio. Betyget blir 4 av 5. Men jag hörde att det skulle komma en längre version med allt som inte fanns med i denna film. Om den kommer så blir det en 5 av 5 i betyget.

Nu blir det mys i soffan med pappa och syster <3


Volbeat nästa torsdag? Ska man ta sig råd när man har chansen?


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0