Hopp i bloggen!

Ja, jag missade att skriva igår, det var helt enkelt så att jag inte hann!

Igår döp det ner ett brev i lådan från rikspolisstyrelsen i kiruna,
var precis på väg att öppna när jag kom på mig själv, aj aj aj.
Det ska lämnas in oöppnat, så vad det innehåller får jag se! ;P

Var hos mamma igår och bakade bullar och lagade mat.
Självklart blev det massa jävla bråk och jag var respektlös..
Du tror möjligtvis inte att det är fel på dig med kanske.. kärring.

Sen åkte jag till Sandra och kollade på film och hade allmänt trevligt. Ungefär vid 12 slaget natten till idag fick vi ryck och gick ut och gick i hagaström :) Mycket trevligt och det finns så hemskt mycket att prata om! tack för att du finns <3

Idag skulle jag som sagt gå och lämna brevet hos frösunda men nejdå, stängt. Sen gick jag och Sandra runt till massa tatuerare och kollade priser och sådär, Ska träffa Johannes imorn och diskutera lite och sådär, så får se om det blir nåt :)

Träffade Mli idag med, min darling <3 och vi var med mamma till kiropraktorn, satt och vänta i 1 ½ timme ;P men vi fördrev tiden med att ha roligt i väntrumet! Fick pengar av mamma och köpte mat och käka, sen har vi myst med film :) Ronjis var här en sväng med, men hon åkte hem igen.

Dagens; Glöm för all del inte att lägga i backen ist för ettan,
det kan hända att man kör in i betongväggen i p-huset annars!



Nu ska jag läsa ut min bok och sen sova, får se om sandra dyker upp inatt!

Kommentarer
Postat av: daniel

vad kul att du har blogg!! :) nu har jag också upptäckt det :)

2009-02-07 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0