Bättre sent än aldrig.

Ja, det var ett tag sen sist!

Helgen var bra och händelserik. Men jag har haft för mycket och göra för att skriva av mig. I Lördags var jag hemma hos mamma och tvättade och jag var alldeles själv i huset, så skönt! Sen åkte jag till stan och mötte upp ronja, och vi letatde födelsedagskort till ragnar och sen handlade vi mat och tårt-ingredienser :) åkte hem och gjorde tårta och sen fixade vi oss. Vi lagade tacos och så kom födelsedagsbarnet ragnar =) vi käkade och fikade med tårtan vi gjorde, vet inte om jag ens vågar lägga upp bild på den ;P sen blev det öleri för ronja & ragnar. Christoffer hörde av sig och ville ut så han fick pallra sig till interpool och där satt vi i 3 timmar, ganska roligt. Har bara jobbat med honom innan så det var kul och umgås utanför jobbet eller vad man ska säga. Sen skjutsade han och jag hem ragnar och så åkte vi till stan där jag släppte av honom. Ingen efterfest där! Haha. Händelserik lördag! I Söndags åt vi hos mormor, längesen men trevligt. Mamma och Hans släppte av mig hemma och så ringde Li, och då åkte jag till henne och spenderade ef.m/kv/natten där :) <3 mycket att prata om efter att inte ha setts på 2 ½ veckor pga hennes praktik. Mycket att ta igen. Måndag - ingen kommentar förutom att jag sov hos Li igen. Idag vaknade jag hos Li och gick upp, åkte till stan och hämtade syrrans kompisar Kurtan och Hulda och åkte hem till syster! Spenderat dagen där. Väntade spänt på att min nya dator skulle komma och så var det bara mammas som hade kommit + systers rosa datamus, suck.

När jag kom hem idag låg ett brev på mattan i hallen. Brevet var från Markus, har många ggr undrat varför vår kontakt bara upphörde. Fick svar idag, och jag förstår. Men hur kan saker och ting gå så jävla snett? Ska försöka formulera ett brev tillbaka. Många frågor som snurrar i huvudet nu..

Jag vet snart inte om jag orkar längre..


Ge mig fredag! Jag saknar dig pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0