Back in black.

Idag bestämde jag mig för att den röda luggen skulle bort, och jag blev då svarthårig igen! Känns så bra och vara tillbaka med det normala :)

Har varit med Li och Daniel idag. Jag och Daniel gick till Li's frisör där hon klippte sig (Popcorner) vad är det för namn liksom? Och jag vette fan vad det var för musik dom spelade där inne men jag blev då fan tokig och fick skavsår i öronen av dyngan! Sen gick vi på stan en sväng och så åkte vi hem till Li och myste och pratade en massa skit :)

Ronja kom förbi efter 8 och vi gjorde taco-macka, mumsigt värre och pratade en massa, sen skjutsade jag henne till bussen och åkte hem. 

Och nu sitter jag här och har precis pratat med lillebror, han verkar ha det bra i Norberg iaf :) vi skrattade åt lite roliga saker han berättade med. Saknar honom nu när han är borta. Love you! 

Imorn ska jag leka med Mli iaf, vi ska uträtta lite ärenden och sedan mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0