Tisdag.

Var ner på Arbetsförmedlingen idag med Skoogis, gick bra. Både hon och jag skulle dit och prata med folk och fixa grejer. Och jag fick en riktigt bra handläggare den här gången. Han var jätte trevlig och vi pratade bort nästan hela tiden istället för att göra det vi skulle medans jag var där. Men pratade naturligtvis om det vi skulle också, men tummen upp för honom i alla fall! Han gjorde min dag idag!

Sen kom Moggis och Micke hit och hämtade mig. Vi var på systemet, maxi och Honda och fixade lite saker. Roligt hade vi i alla fall! Sen åkte jag och Moggis hem till mig och lagade mat. Vad det var säger jag inte, för det var alldeles för lyxigt för en tisdag. Sen blev det Pirates of the Caribbean - Död mans kista + Pirates of the Caribbean - Vid världens ände.
.
OCH det lutar åt tatuering snart! Jag är så jävla sugen nu! Men den här kommer att göra jävligt ont. Men jag älskar smärtan, så det blir bara till att härda ut de timmar det tar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0