Sliten..

Jobbat hela helgen nu, jag är totalt helt jätte slut! Både i kroppen och mentalt. Har nog dragit på mig nån jävla inflammationledbandet i hålfoten.. Det gör ont hela tiden när jag går, och går gör man ju inte varje dag menar jag, nejdå?!

Jobb imorn också, bara att bita ihop, ledighet kommer.

Nu ska jag kika på veckoavsnittet av Riverside. Sen blir det Morden, och sen sova. Får väl försöka vara lite pigg imorn när man ska jobba, men det löser sig.. kan ju hoppas att det blir lungt. 

Och Skoog skulle prata med Stoffe imorn, får se om det inte blir en tatuering snart igen! Chestpiece, jag vill, jag vill. En fin julklapp till mig själv? :)

Skriver mer här imorn och berättar vad jag gjorde i Blekinge. Har inte riktigt haft tid att skriva sen jag kom hem om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0