Ledig.

Sov hos någon inatt. Fick sovmorgon och herregud vad skönt det var. ÄNTLIGEN.

Var med mamma i valbo och shoppade. Åt på mitt jobb också. Mycket gott. Sen blev det middag hemma hos mamma med allihopa. Jag hjälpte Jennie med lite skolarbete. Fika och massa prat. En bra kväll med familjen. Det behövdes.

Ska åka och hälsa på Ullis, Ida och Perra imorn. Får se vad vi hittar på :)

Nu ska jag kolla på Morden och sen blir det nog några avsnitt South Park och sen en diskussion med tandborsten och sen lite kvalitetstid med kudden!

SOVMORGON! Fan ta mina grannar om dom stör imorn, då jävlar bankar jag in dörren där uppe. Vrider på mina högtalare på max och spelar utav helvete med den värsta musiken jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0