Ledig.

Ja, igår blev det middag ute på Cheers med Dan. Kollade hockey'n där, och sen blev det Interpool resten av kvällen med fortsatt hockey och dricka. Hade skit roligt och jag blev nog lite lullig! Det var ju dock Söndag igår, men vafan, jag är ledig för en gång skull nu några dagar!

Och idag åkte jag hem till Li runt 13.00. Pratade lite och sådär. Sen åkte vi ner på stan och mötte upp Daniel. Blev lite shopping och en sallad Wayne's, samt en fikaGeorge innan vi åkte hem.

Nu är jag nyss hemkommen från Sandra Skoog, haft jätte trevligt med fika och massa prat, och lite spring i tvättstugan. Ska ses imorn och fixa lite grejer båda två innan hon åker till Åre.

Ska se om jag får tag på Ullis imorgon så vi kan umgås lite :) <3

Nu ska jag kika på film och sen spendera kvalitetstid med min kudde!

Skillet - Rebirthing <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0