Ge upp!

Jag blir så jävla förbannad, men du är inte ens värd det :)

Marianne gjorde illa foten (stortå'n + tå'n bredvid den) imorse på jobbet. Hon tog av sig strumpan och skulle visa oss andra ca 4 timmar efter händelsen. Tårna var alldeles blå-svarta. Och så kommer Carro, "Den är ju död! Hon menar då den ena tå'n. Haha, roligt hade vi i alla fall. Tur att man har bra jobbarkompisar! Ett skönt gäng! Tummen upp!

Sen då? Inte mycket. Jag ska ringa Skoog nu, får se om det har diskuterats nånting.

Imorn blir det en träff med sötaste Linnea, sen ska jag träffa Li som absolut måste färga mitt hår, det ser ut som fan nu, och lite prat på det!

Onsdag blir det Hofors och hälsa på Jenni och pojkarna och busa med Martin. + julklappshandling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0