Fredags-mys.

Ja, idag har jag varit hos Ullis och hennes familj. Lika mysigt som vanligt. Vi var och handlade på Willy's, lite krångligt med barnvagn och massa matkassar, men det gick! Sen lagade vi mat, pratade lite strunt och kollade lite på Mighty Ducks som gick på tv'n.

Nu sitter jag hemma hos Li. Jag har fått håret färgat, så nu är det svart igen! Äntligen! Daniel var här på besök, trevligt trevligt! Jag och Li ska väl äta något och sen sova.

Imorn blir det Jysk med Li & Daniel, sen ska jag och Daniel gå på stan och fixa lite grejer. Jag lär kika efter nya skor och lite annat. Blir nog skoj!

söndag ska jag träffa Lillasyster, blir nog en tur på stan då med. Vi lär köpa lite julklappar som är kvar. Och så blir det nog att hon sover kvar tills måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0