Juldagen/Annandagen.

Ja, igår var det Juldagen. Inget speciellt med den dagen. Var hemma hos mamma och co till 14.00 ungefär. Jag, lillasyster och mamma åkte till mormorjul-lunch, trevligt.

Sen fick jag skjuts till Sätra, där jag hälsade på en jobbarkompis (Lisa) som också jobbar på boendet. Hade jätte trevligt med prat, fika, mys och bus med hennes dotter.

Och idag är det annandagen, inget speciellt med denna dag heller. Jag har jobbat. Sen åkte jag hem till min käre storebror. Vi gjorde hans julskinka och åt smörgås och kolla tv.

Har pratat lite med Stefan också, skulle försöka ses nånting nu snart.

Nu ska jag kika på tv och sen spendera kvalitetstid med kudden. Jobb imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0