Extremt jobbigt.

Drog med mig huvudvärk efter jobbet och stan. Jobbigt. Jag hatar att ha ont i huvudet, speciellt i främre delen av huvudet, det tar så hemskt på krafterna. Somnade när jag kom hem till mamma i lillasyster's säng 2 timmar.. Normalt? Nja. Skönt om inte annat.

Fick skjuts hem av lillasyster efter att mamma blivit sur på mig för att jag ville hem.
Blir så trött och jag fattar inte hur hon orkar bli så jävla sur hela tiden. Usch!

Har fixat lite matlådor och sånt nu tills framöver. Fick schema fram till julveckan nu. Bra! Fick lite timmar i alla fall så det är bra. Ska prata med PFV och kolla om jag kan få några timmar där också. Sen ska vi nog se att December blir en bra månad.

Lutar mot fest i Ap-berget (Andersberg) imorn kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0