American History X.

Har varit på Jysk med Li och Daniel idag. Jag hittade två st olika set med påslakan, jätte fina! Sen blev det stan på det. Jag hittade skor, dock inte jätte nöjd, men jag lära ha. Och så köpte jag massa annat, bl a Pirates of the Carribean boxen. 

Sen blev det att jag och Daniel gick på bio, vi såg 2012. Ganska bra film, men lite overkligt och lite fejkade ljudeffekter + ett gäng fjortisjävlar som satt och skrek under filmen, USCH! Men dagen var i alla fall trevlig!

Har nyss kollat på kanske en av de bästa filmer som någonsin gjorts!

"Hate is a burden. Life is to short to be pissed of all the time. It's just not worth it.

Minnets mystiska strängar darrar när de vidrörs,
och de kommer att vidröras av änglarna inom oss
."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0