Ändrade planer!

Ja, det blev som sagt ändringar i planeringen idag.

Linnea
hade inte tid att ses pga förhinder, och Li också.

Men jag tog mina små paket och traskade hem till sötaste Ulrica och hälsade på henne, Ida och Perra. Det är alltid lika kul, för man är alltid så välkommen. Stannade hela dagen. Hade jätte mysigt med tacos och film. Och Ullis fick följa med mig till AF och FK.
Tack snuttan för en mysig dag, du är en underbar sällsynt vän! <3

Imorn blir det Hofors för att träffa Jenni, Martin och Victor. <3

Kom på att det är lite precis ett år sen jag träffade Jenni på det där jobbet. Gud vet vad som hade hänt om om inte hon varit där. Lärde ju känna annat folk där också, men Jenni hon var speciell. Det klickade på en gång. Ganska roligt att vi fortfarande umgås eftersom båda slutade samtidigt förra julen + att vi bor i olika städer. Hon är en underbar vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0