24 December - Julafton!

Jaha, igår jobbade jag, men gud vad jobbigt det var, lungorna dampade nämligen precis hela dagen. Men det gick bra, och jag var glad att jag slutade när jag gjorde, för fyfan vad folk det var på Köpis igår.

Sen klädde vi julgranen hos mamma och sen blev det pepparkaksbak med lillasyster.

Idag är det självaste Julafton, trevlig dag överlag, men den har sina brister.

Har fått massa bra saker i mina paket, väggklocka med döskalle på, tjocktröja med döskalle på, en kniv, Midnight by Britney Spears, Bandit Rock 2, Sweden Rock Vol 2, ljuslykta (kommer köpa fler), handukar, Dior-mascara, mys-strumpor och lite annat. Slutsats, jag är nöjd med det jag fick.

Och med denna bild säger vi God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0