22 december.

Jahapp, jag har inte skrivit här de senaste dagarna, har haft annat för mig med andra ord.

Igår var jag med Sandra Skoog hela dagen. Vi hade jätte trevligt med mat, stan, hårfärgning och glögg mys. OCH vi kollade igenom bilder från Sweden Rock 2009, vissa hade jag inte ens sett, men andra hade jag förträngt, haha. Fyfan vad vi garvade.. det är de bilder som aldrig visades och kommer bli UnpluggedFacebook. <3

Idag har jag jobbat, och det bra som vanligt. Sen hämtade Hans, mamma och Stoffe mig och vi åkte till Audi och kollade på ny bil. Yeay. Sen mötte jag upp Moggis och Maggie i stan och gick lite med dom. Och sen kom Daniel ner så vi tog en fika och pratade en massa.

Ja, mamma har nu lyssnat på mina lungor och hon sa att det finns ett rosslade/gurglande ljud i höger sida. Och att detta kan vara en lätt lunginflammation, roligt? Nej, inte direkt.

Nu ska jag kolla på Andra Avenyn, undra om det är säsongs avslutning ikväll?


En liten bild från sommaren, på Sweden Rock 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0