..it hurts.

Träffade Linnea idag, tog en lunch och pratade en massa, trevligt <3 Sen vart det en tur på stan också. Sen träffade vi på min bror på indiska med mamma. Jag och bror gick runt på stan ett tag. Åkte hem till mig och gjorde lasagne och kollade film, mys! <3

Blev samt inringd på jobb :) ledsagare på söndag 11.00-14.00, alltid något!

-

Jag undrar många gånger hur du mår, hur du har det, hur du lever idag. Saker jag inte får svar på. Du vill inte att vi hörs, jag vet inte varför. Det som fanns för 5-6 år sedan är borta, och det har det varit länge. Det kommer aldrig tillbaka. Jag saknar det. Jag saknar dig.

Jag fanns alltid där för dig när du hade det svårt och du fanns alltid där för mig och lyssnade när jag hade det svårt. Jag vet att jag hjälpte dig mycket. Men vad spelar det för roll idag..? Du var någon som betydde så oerhört mycket för mig och som hjälpte mig genom mycket. Jag älskade dig som vän, det visste du.

Du lever åtminstone idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0