..När jag vågar fly från allt.

Kollade igenom min blogg från ett bra tag tillbaka. Fanns så många funderingar, tamkar, frågetecken som bara snurrade runt i huvudet och som fortfarande gör det. När ska det ta slut?

Vänskap? Ja, vad fan är det när det inte funkar som det ska? Jag blir trött och less..

Jag behöver mina bästa (down south) hos mig ibland, de som förstår sig på mig och vet hur jag funkar.. Jag vill krypa in i mig själv och i min bubbla med de som betyder mest i mitt liv.. Kan jag? Får jag? Allt skulle vara så mycket enklare då.

Varför känner jag ens såhär, jag borde vara glad, lyckligt. Jag är inte det än, det kommer ta tid. Och den dagen kommer någon gång. När? Det vet jag inte.



Varför finns du inte här när jag behöver dig som mest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0