Dumt gjort.

Jag vet att du skulle gå genom eld och vatten för mig, och ändå gör/gjorde jag såhär.. Finns inte så mycker mer att säga än förlåt! Förlåt, för att jag är som jag är och för att jag gör som jag gör.

Jag skulle behöva prata med pappa, hälsa på honom ett tag, och bara komma bort från allt. Ner till mitt "hem", skogen, vattnet, lugnet och resten av folket <3 Får i alla fall ta och ringa honom imorn tror jag. Vi har inte pratat på över en månad. Lite illa. Han är i Stockholm och jobbar och jag är ledig. Kanske skulle ta och åka dit?

Elers, tack för att du finns och att du är som du är! Du är grym Stoffe!

Provjobbade idag... gick ganska bra tyckte jag. Tryck och tempo i packningen. Sen fick jag göra mockabakelser.. kändes som en praktk. Ska dit på fredag igen. Blir provjobb en månad i alla fall, sen får vi se. Men det verkar kul.

Läsning på G. Två nya böcker inhandlade idag, Lemmy Kilmister - White line fever, och Joyce Carol Oates - Dödgrävarens dotter.

Klassfest med högstadiet? Lätt att jag skulle gå, flummigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0