..From the ashes to the sky..

Ja, som Per Morberg uttryckte sig idag - "Fan vad bra jag är på allt" så kanske man borde tänka varje dag ;P flummig han är då. Svettloppa.

Och morsan hade visst träffat på Lassgård på Citygross igår, autograf och allt. Häftigt? Njäe inte värst, men visst fan är han en jävla bra skådespelare, det kan jag inte komma undan med att jag tycker.

Jobbat idag med, gick bra, är trött bara. Ledig till torsdag. Skönt!

Hittade en gammal skiva från förra året i bilen idag som jag lyssnade på. Den fick mig att tänka på en viss person från förra året. En viss tid, en viss grupp, en viss festival och en viss längtan. Allt blev så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0