Trött.

Fick gå in och jobba igår på min lediga dag.. i och för sig bara 3 timmar, men det blev ju ingen sovmorgon som jag ville ha.. men men det gick bra i alla fall. Hann med att träna, städa hela lägenheten så det såg vettigt ut här, käkade på Östens pärla och gick på bio med Dan. Kollade på Public Enemies med Johnny Depp, mycket bra!

Jobbat idag med, hann med att träna efter det och att bli hemskt jävla förbannad på nån jävel som hade låst tvättstuge dörren med sin ploppjävel och antagligen "glömt bort" tiden.. kom inte in föräns 18.30, missade 2 ½ timme av tiden, tack så jävla mycket för det. f***-nylle. Den personen lär inte ha blivit glad över min lapp jag skrev.. Men men. Nu återstår 3 dagars jobb, en ledig dag och ytterliggare 4 dagar... hua.

Jobbar mellan 15.00 och 22.00 imorn, funderar på buss. Får se hur jag gör. Skönt och bara få åka ibland utan att behöva tänka, speciellt när mina ögon dampar nu.. Vet ej vad det är.

Har varit vaken sen 05.50 imorse, känner att ögonlocken är tung, det blir sängen nu!


Miss you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0