Sötnos!

Ja, jag var och träffade Ullis & Perra och fick mysa med lilla Ida nu ikväll! Herregud vad söt hon är då flickan. Och så go och mysig. Hade köpt lite presenter med :) 3 bodysar + 2 st filtar. Det var så kul att träffa Ullis igen! Var så längesen, sist var när hon var i v.19, så det var ett tag sen. Saknar henne mycket!

Och jag var upp till jobbet idag, lika kul som vanligt! Fick prata av mig lite och pratade lite om jobb och så. Ska se till att allt det här ordnar sig så vi får som vi vill. Jag vill verkligen stanna kvar!

Imorn blir det en lunch med Linnea :) och sen ska jag träffa käre storebror, han är ledig imorn, så det får la bli lite bus då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0