..Soon all this will be history.

SLUTA KOMMENTERA ANONYMT.. skriv ditt jävla namn om du undrar något. Blir så jävla irriterad och jag är förbannad, svar JA! Finns olika jävla anledningar!

Var i Valbo med Skoogis idag, Roligt och rogivande. Vi skulle inte shoppa nånting alls tänkte vi.. MEN jag kom hem med 14 filmer. 12 pack skräckfilmer 99:- "Unrest, The baby's room, Hatchet, Flickan i källaren, Apartment 1303, KM31, Backwoods, Rottweiler, Gravedancers, 8 Legs, Live feed och Kannibalen från Rohtenburg". Samt Eden Lake 49:- och Män som hatar kvinnor 69:- + mat från citygross. Kollade på säng när vi var på IKEA också, blir en Malm inom kort.

..Jag är snart påväg att ge upp allt, jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Men karin lugna ner ordförrådet ;o Jag undrade bara vad du menade med avvänjning, eller av vad? :)

2009-08-28 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0