Lakan?

Jaha, nu har man slängt ut 5400 lakan på en säng, men jag är nöjd ;D fanskapet tar upp halva vardagsrummet, men vafan, sålänge jag och mina säng homies ligger bekvämt så! Nu lär jag ju köpa dubbla påslakan, samt dubbla underlakan och ännu fler örngott..

Blev ju inringd att jobba natten till idag. Gick på 21.45 igår och slutade 07.00 imorse. Men det gick bra och jag hade besök av Pontus. Han gick ända från stan till Sätra, är det inte otroligt? Sova i en bil är inte så skönt..

Nu har jag närmare bestämt varit uppe i snart 40 timmar.. med endast 3 timmars sömn när jag kom hem imorse från jobbet. Köpte sängen, vilket tog ca 3 timmar.. men släpande hit och dit och körning. Sen blev det jobb från 15.30-20.00.

Är med storebror nu, han ska sova här inatt. Ska väl kika film och så. Och vi håller på att göra scones just nu. Får se om vi lyckades med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0