Kärlek på hög nivå!

Jag bara älskar Volbeat, kan inte sluta lyssna på dom! Det är kärlek! Haha, låter rätt töntigt. Men känslan av musiken dom gör är så oerhört skön! Längtar redan tillbaka till Sweden rock, och ändå var det bara snart 3 månader sen jag var där sist! Hur ska det här gå? Finns inget bättre än det himmelriket! Nästa år får vi inte missa presskonferensen!

Varit i valbo idag med Moggis och flummat. Träffade Pontus och hans kompis också. Sen blev det hem till Per och städa hans lägenhet för han skulle ha visning men var i Örebro. Gick bra! Slutade med att vi låg i sängen med varsin mobil och spelade ;P socialt värre. Åkte hem till mig en tag och så gick han för ett tag sen.

Jag ska nu se vad jag tänker hitta på resten av kvällen, för här vill jag inte sitta själv.

Ny tatuering kommer inom kort! + en piercing tror jag bestämt, jag funderar än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0