Ibland har man tur!

Ja, för idag blev jag 2209 kr rikare, det ni! Fick nämligen tillbaka på skatten... trodde jag inte eftersom jag aldrig deklarerade.

Och det blir jobb i helgen. Jobbar dag imorn, fredag kväll, lördag morgon och söndag kväll! Så ser min helg ut.. men det blir pengar! Roligt kan man ju ha en annan helg, eller hur? Säger jag som jobbat snart 5 helger i rad...

Och nu jävlar blir det snart tatuering igen, kanske två till och med! Ska bara kika över ekonomin lite här efter lönen kommit, så ska jag se till att här händer grejer!

Har varit kalas för Rasmus idag, storebror fyllde ju hela 28 år idag! Grattis! Mycket trevligt var det i alla fall. Min och mammas frisör var också med, Erika, en rolig prick det!

Nej, nu blir det en diskussion med tandborsten, sen dags för lite kvalitetstid med kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0